فرم ثبت شکایات و انتقادات
میتوانید شکایات و یا انتقادات خود را ثبت کنید , تیم ما سعی بر رضایت 100% ی مشتری دارد و طبق اصل حق همیشه با مشتری هست اماده پاسخگویی و ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز میباشیم.
خدمات پس از فروش ما شامل مهلت تست و تعویض در صورت خرابی در یک هفته بعد از رسیدن کالا میباشد.
اطلاعات شخصی و تماس کاربران فقط توسط پشتیبانی برای ارسال کالا چک میشود .
برای ثبت شکایات و یا انتقادات خود در فرم تماس با ما مشکل خودتان را ثبت کنید.
میتوانید شکایات و یا انتقادات خود را ثبت کنید , تیم ما سعی بر رضایت 100% ی مشتری دارد و طبق اصل حق همیشه با مشتری هست اماده پاسخگویی و ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز میباشیم.
ما به بهترین نحو بسته بندی را زیر دوربین انجام میدهیم , هرگونه مشکلی اعم از شکستی، گم شدن بسته و... که برای دستگاه توسط شرکتهای پستی پیش بیاید به عهده شرکت پست یا باربری میباشد.همچنین ارسال و بیمه تمام محصولات بصورت پس کرایه و با هزینه خریدار انجام میگردد.
شما میتوانید با تکمیل فرم زیر، پیام خود را به صورت آنلاین برای ما ارسال کنید یا از طریق راههای ارتباطی نوشته شده، با ما تماس بگیرید.
09174732171
09398474963
ساعات کاری: از ساعت 09:00 تا ساعت 21:00
آدرس شعبه حضوری :
شیراز - بلوار زرهی , میدان باغ حوض , رو به روی کوچه 2 الف
آدرس شعبه پشتیبانی آنلاین و مشاوره :
شیراز، شیشه گری ، کوچه 6جنت ، کوچه 12/2 جنت، پلاک -23